Bizden Haberler

Basın Odası / Bizden Haberler / Kadoil, 'Akaryakıt Dışı Satışlar' toplantısını İstanbul’da gerçekleştirdi

Kadoil, 'Akaryakıt Dışı Satışlar' toplantısını İstanbul’da gerçekleştirdi

05.03.2018

Kadoil, yurt genelindeki istasyonlarında akaryakıt dışı satışlar alanındaki proje ve satışlarını güçlendirmek amacıyla bu alandaki iş ortaklarının katılımıyla 24 Şubat Cumartesi günü Crowne Plaza İstanbul’da geniş katılımlı bir toplantı gerçekleştirdi.

Kadoil Genel Müdür Yardımcısı Altuğ Teközgen, Akaryakıt Dışı Satışlar Müdürü Hakan Taşel, ve bölge müdürlerinin hazır bulunduğu toplantıya Kadoil’in iş ortakları; Alkim Petro Kimya, Kronos Enerji, Özmenler Makine ve Papağan Kuruyemiş yetkilileri katılım gösterdi.

Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği toplantıda Kadoil ve diğer şirket yetkilileri sektörle ilgili kapsamlı sunumlar gerçekleştirirken katılımcılarla analizlerini paylaştılar. Kadoil bölge ve birim müdürlerine madeni yağ ve her yıl gelişmekte olan  akaryakıt dışı gelirler sektörü hakkında eğitimlerin de verildiği toplantıda, bayilere ek kazanç getirecek çözümler de aktarıldı. Kadoil Akaryakıt Dışı Satışlar Müdürü Hakan Taşel gerçekleştirdiği sunumunda 2018 yılı içerisinde hedeflenen Kadoil’in madeni yağ markası Kadoil Oil Master ürünleri başta olmak üzere adblue, araç yıkama, içecek, gıda ve market kategorilerinde satışların arttırılmasına yönelik strateji ve yeni projeleri paylaştı.

‘’Bayilerimize ek kazanç kapısı açıyoruz’’

Akaryakıt dışı satışlar alanında büyüme hedeflerine tüm ekip olarak odaklanacaklarını ifade eden Kadoil Akaryakıt Dışı Satışlar Müdürü Hakan Taşel, ‘Akaryakıt dışı satışlarda öncü olacak ve istasyonlarımıza ek kazanç getirecek ürünlerle fark yaratacak adımlar atmaya yönelik çalışmalarımızı çözüm ortaklarımızla işbirliğimizi daha da güçlendirerek devam edeceğiz. Madeni yağ sektöründe Kadoil Oil Master marka bilinirliğini daha da yükseltmeyi ve bu sayede madeni yağ alanında satışlarımızı arttırmayı hedefliyoruz. Yurt genelindeki tüm Kadoil istasyonlarında akaryakıt dışı satışlarda yenilikçi yaklaşımlarımız ve etkili kampanyalarımız ile satışları arttırarak kâr marjını yükseltecek ürünlerle bayilerimize ek kazanç sağlayacağız. Bayilerimizin ihtiyaçlarını biliyoruz, yeni projelerimiz ile zaten güçlü olan iletişimimizi daha da kuvvetlendireceğiz.’’ diye konuştu.